Gimnastica din dureri de umeri. 11 exerciții care ameliorează durerea de umeri

gimnastica din dureri de umeri

Gimnastica pentru dureri de umeri

Semne că ești dependentă de cumpărături Durerea de umeri poate avea mai multe cauze, printre care și statul în fața calculatorului pentru perioade lungi de timp, dormitul pe o parte sau ridicarea greutăților.

Această durere poate iradia și în zona gâtului și a spatelui. Pe lângă aplicarea unor comprese fierbinți și cu gheață pentru a reduce inflamațiileîți recomandăm și următoarele exerciții fizice.

Capsule efipex pentru dureri de spate Exista insa si exercitii care scad riscul de dureri lombare, fortificand musculatura care sustine coloana in zona lombara. Aceste exercitii sunt, in general, exemplificate in timpul orelor de kinetoterapie ori gimnastica medicala. Practicate in mod regulat, exercitiile fizice pentru durerea lombara pot preveni acest tip de dureri. Exercitii pentru dureri de spate, pentru partea inferioara a spatelui.

Exerciții de întindere Exercițiile zilnice sunt esențiale pentru a ameliora durerea de umeri și a-ți îmbunătăți flexibilitatea. Odihna pe timp de noapte și în anumite momente ale zilei este indispensabilă, dar trebuie să eviți să stai în aceeași poziție ore în gimnastica din dureri de umeri.

gimnastica din dureri de umeri

Totodată, îți poți mări rezistența mușchilor și-ți poți corecta postura corporală cu următorul program de exerciții. Reține: Exercițiile trebuie să fie de intensitate moderate. Execută-le doar după după încălzirea zonei pe care vrei s-o antrenezi.

Durerea de umar

La final, este bine să întinzi umerii pentru a stimula circulația. Prin executarea adecvată a mișcărilor, previi leziunile și durerea. Iată o  rutină pe care merită s-o încerci: 1. Încălzire Înainte de a începe, încălzește mușchii în felul următor: Pune mâna pe spătarul unui scaun.

gimnastica din dureri de umeri

Fă un pas sau doi înapoi, până când brațul este întins complet. Ține celălalt braț pe lângă corp. Execută mișcări circulare sau dintr-o parte în cealaltă timp de 2 minute. Repetă cu brațul celălalt. Întindere ascendentă Pune mâna dreaptă pe umărul stâng.

Gimnastică pentru dureri de umăr. Top 10 exercitii pentru ameliorarea durerii de umar

Cu mâna stângă, ia cotul drept și ridică-l cât poți de tare înainte. Menține această poziție timp de câteva secunde, apoi revino la cea inițială.

Durerea de Umar - Anatomie si Afectiuni

Execută 5 repetări, apoi schimbă brațele. Citește și: 3.

Top 10 exercitii pentru ameliorarea durerii de umar

Întindere pe lateral Această întindere începe la fel ca cea anterioară, dar acum trebuie să exerciți presiune în partea laterală. Astfel, trebuie să iei mâna de pe umăr și să întinzi ușor brațul. Execută câte 5 repetări pe fiecare parte. Întindere în spate Pentru această întindere, trebuie să-ți îndrepți mâna în spate și să atingi tocul ușii sau marginea unui perete. Fă câțiva pași înainte pentru ca brațul să fie întins complet în spate. Apasă timp de 5 secunde, apoi relaxează brațul.

gimnastica din dureri de umeri

Execută 5 repetări, apoi repetă cu brațul celălalt. Întindere mixtă Pentru această întindere, ai nevoie de o bandă elastică sau de o bucată de material care se întinde. Ține de un capăt al benzii cu mâna dreaptă și pune brațul după ceafă.

Cotul trebuie să fie îndoit. Mișcă mâna stângă către talie și apucă celălalt capăt al benzii. După ce ții bine de ambele capete, întinde brațul de sus către tavan și pe cel de jos către podea.

Gimnastica pentru dureri de umeri

Întinde banda în acest fel timp de 30 de secunde, odihnește-te, apoi repetă de 5 ori. Întindere în poziția culcat Întinde-te pe un pat sau pe o saltea și ține picioarele drepte.

gimnastica din dureri de umeri

Apucă încheietura mâinii drepte cu mâna stângă, ridică brațele și întinde-le în spate. După ce treci de zona feței, întinde brațul drept și încearcă să-l ții așa timp de câteva secunde.

Alungă durerile de gât şi umeri cu câteva minute de exerciţii pe zi

Repetă exercițiul cu brațul stâng. Întindere în formă de fluture Întinde-te pe o saltea și pune mâinile la ceafă. Coatele trebuie să fie ridicate. Deschide brațele pe lateral și încearcă să atingi podeaua cu coatele. Repetă gimnastica din dureri de umeri 5 ori. Exerciții pentru a ameliora durerea de umeri După ce ai executat întinderile, trebuie să-ți întărești umerii.

Alungă durerile de gât şi umeri cu câteva minute de exerciţii pe zi - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Următoarele exerciții sunt ideale pentru persoanele care au tendinită sau probleme la coiful rotatorilor. Flotări verticale Întrucât flotările obișnuite pot fi dificile atunci când te dor umerii, există o opțiune mai ușoară care ajută la întărirea acestora. Stai cu fața la perete, îndeajuns de departe pentru a pune palmele pe el și a ține brațele întinse.

In special cei cu locuri de munca care implica combinatii de expunere la: munca deasupra capului, sarcini grele, vibratii si repetari succesive. Totodata, printre cauzele aparitiei acestei afectiuni se numara si: modificarile din organism declansate de inaintarea in varsta; suprasolicitarea tesutului din zona articulara si peri-articulara; deshidratarea, subnutritia, lipsa de odihna; traumatisme rezultate in urma accidentarilor, de exemplu caderea pe umar; reducerea zonei subacromiale cauzate de sedimentari osteofitice; afectiuni ale coafei rotatorilor, hipotonia musculara; deformatii accentuate ale coloanei vertebrale, s. Aceste exercitii se vor concentra pe imbunatatirea flexibilitatii, va vor mari amplitudinea de miscare, oferind un confort si o usurinta mai mare miscarilor.

Mișcă trunchiul înainte și ridică călcâiele. Coatele se îndoaie, în timp ce umerii se ridică. Menține poziția timp de câteva secunde, apoi revino la cea inițială.

11 exerciții care ameliorează durerea de umeri

Execută 10 repetări. Ridicări ale umerilor Și acest exercițiu pentru a reduce durerea de umeri se execută cu fața la perete. Pune palmele pe perete și fă câțiva pași în spate până când brațele sunt complet întinse.

gimnastica din dureri de umeri

Ridică brațele puțin câte puțin, cât poți de tare, fără să ridici mâinile de pe perete scopul este ca umerii să ajungă până la nivelul urechilor. Coboară încet brațele și reia exercițiul.

gimnastica din dureri de umeri

Execută 5 repetări. Exerciții cu gantere La început, poți să faci acest exercițiu fără gantere, iar apoi să adaugi greutățile pe măsură ce capeți rezistență. Pentru primul exercițiu, întinde-te cu fața în jos pe canapea, pe pat sau pe o bancă. Ridică unul din brațe.

Ia gantera în mână și ridică brațul întins, îndreptându-l în spate.

11 exerciții care ameliorează durerea de umeri - Doza de Sănătate

Repetă de 10 ori, apoi schimbă brațele. Al doilea exercițiu este asemănător, numai că trebuie să stai pe un scaun. Mișcă în spate brațul în care ții greutatea, până devine paralel cu podeaua.

Asevedeași